Andrei Brad

Andrei Brad

Managing Partner
SimPlus Card

Dupa 7 ani de Televiziune si Publicitate, in 2003 Andrei a revenit in lumea IT&C fiind implicat in unele din cele mai mari proiecte de pe piata din Romania, alaturi de cei mai mari jucatori din acest domeniu. Experienta sa in Marketing si Business Development acopera atat zona de hardware, cat si software si aplicatii dedicate marilor companii din piata de Retail, Banking sau Telecom. Din 2011 este Director de Marketing si Proiecte Noi al SimPlus, principalul operator de servicii Premium Rate (SMS si Voce) din Romania, interconectat direct cu toti marii operatori Telecom. In 2013 SimPlus a lansat un nou proiect care va fi condus de Andrei Brad, folosind o echipa experimentata si knowledgeul companiei dobandit in gestionarea bazelor de date segmentate pe diverse criterii de tip opt-in, experienta utilizatorilor diverselor platforme si cele mai noi tehnologii.

Card Simplus, un program al companiei Simcity Solutions (membra a grupului SimPlus), reunește cardurile de fidelitate într-unul singur, folosind fizic cardul RATB. Marii retaileri, magazinele de cartier, restaurantele si cluburile, farmaciile, sălile de cinema sau de teatru pot alege să își pună programe de fidelitate pe aceasta platforma sau sa dea diverse discounturi utilizatorilor acestea pe baza puterii de promovare puse la dispozitia lor. Utilizatorii vor putea da checkin fizic in diverse locatii sau vor putea intra la film sau alte evenimente culturale doar pe baza acestui card

Practic, cei care au carduri RATB (aproximativ două milioane de carduri sunt valide în București) le vor putea utiliza la partenerii din program, fără să mai fie nevoie să poarte în geantă cardurile de fidelitate ale fiecăruia. Este de ajuns ca acestia sa incheie un parteneriat cu Card SimPlus pentru a beneficia de avantajele acestei platforme. Cardul SimPlus poate fi un program de fidelizare, o platforma de identificare sau o baza de date de clienti imensa, pe care cei care au sau vor sa aiba un program de fidelizare le pot folosi.

Considerente:

  • Un client detine o multime de carduri de fidelizare: hypermarketuri, magazine, farmacii, restaurante, pub-uri, gym etc
  • Dintre toate cardurile, maxim 3-4 sunt utilizare frecvent si purtate in permanenta, restul zac intr-un sertar sau o cutie si nu sunt la indemana cand clientul are nevoie
  • In general clientii refuza cardurile magazinelor pe care le frecventeaza mai rar

Soluția Card SimPlus?

  • Utilizarea unui card unic, raspandit deja in piata: cardul RATB
  • Asocierea cardurilor proprii cu cardul RATB, cu posibilitatea de a fi utilizate in paralel (sau sa le inlocuiasca pe cele existente sau o parte din ele)in cazul in care exista deja un program implementat
  • Folosirea cardului RATB ca si card de fidelitate in cazul in care nu exista unele deja emise

Card SimPlus este un program al firmei SimCity Solutions, membra a grupului SimPlus. SimPlus este principalul operator de servicii Premium Rate (SMS și Voce) de pe piața din Romania, fiind prima companie, care, în 2002, a introdus pe piața romaneasca serviciile de Premium SMS si microplăți (micropayments), utilizând atât numere scurte de tip 1XXX sau 7XXX precum și numere lungi de tip 090x xxx xxx. Deasemenea a dezvoltat primele tehnici si aplicații de interactivitate prin SMS cu sistemele de televiziune si media, în general. De peste 3 ani SimPlus a introdus posibilitatea de a plati pentru calatoriile cu transportul public in Alba Iulia, mai multe orase fiind ulterior introduse in acest program. Din 2012 exista posibilitatea de a plati prin SMS unele calatorii cu RATB-ul.

Vrei sa participi?

Iti garantam 2 zile pline cu informatii de ultim moment din domeniul retailului, aplicatii practice din strategiile de marketing si vanzari ale unor companii importante din domeniu, avantajele unei afaceri in retailul traditional vs. comert electronic, networking cu actualii si viitorii parteneri de afaceri intr-un mediu relaxat.

Inscrie-te acum! →

Urmareste-ne