Romina Ardelean

Romina Ardelean

Consultant, Consumer Panel Services @ Gfk

Cu o experienta de 14 ani in comunicare si o expertiza de 10 ani in industria de FMCG si retail, Romina a fost una dintre cele mai cunoscute voci ale jurnalismului de business din tara, iar de curand s-a alaturat echipei GfK Romania in pozitia de consultant. A asistat si a analizat din prima linie toate schimbarile importante ale industriei: aparitia si consolidarea retailului modern, preluari si tranzactii, gloria si decaderea unor branduri, criza sau transformarea cumparatorului roman, si a stat de vorba cu most wanted CEOs.

Acum, in cadrul GfK Romania, vrea sa isi foloseasca expertiza pentru a ajuta companiile sa transforme datele din studii in insighturile de piata si strategii de business actionabile. Romina este absolventa cursurilor de jurnalism ale Universitatii Media Pro si ale unui program de master in management de business in cadrul Universitatii Bucuresti.

Prezenta pe piata locala din 1992, GfK Romania este parte a companiei globale de consultanta in cercetare GfK Group, cu birouri in peste 100 de tari.



Vezi restul speakerilor